بادام زمینی در بدنسازی | بادام زمینی برای بدنسازی

مصرف بادام زمینی در بدنسازی می تواند كارایی زیادی داشته باشد. بسیاری از ورزشكارهای رشته بدن سازی از خوردن بادام زمینی غفلت می کنند . بدام زمینی می تواند موجب به وجود آوردن نتایچ شگفت آوری در رشته بدنسازی شود. بادام زمینی سرشار از پروتئین و آمینواسیدهای عضله ساز و چربی های خوب است. ورزشكارهایی كه یک ساعت پس از تمرین بدن سازی از بادام زمینی استفاده می كنند رشد زیادتری را در این رشته تجربه می كنند.این دانه می تواند در دوران دشوار رژیم غذایی و چربی سوزی از عضلات شما به خوبی مراقبت كند و نمی گذارد كه عضلات شما تحلیل برود.

بادام زمینی به علت چربی های مفید حتی می تواند موجب چربی سوزی زیادتری در بدن شود و هم می تواند حجم عضلات بدن را زیاد کند و هم می تواند به علت چربی های مفید و فیبر بسیار بالا باعث كات كردن عضلات شود. مصرف مداوم بادام زمینی می تواند باعث زیاد شدن تستوسترون و در نتیجه زیاد شدن قدرت عضله ها شود. اشخاصی كه قبلا از مکمل های بدنسازی استفاده كرده اند و دیگر قصد استفاده را ندارند جهت جبران سم بوجود آمده در بافت عضله ها و یا سلول ها می توانند از بادام زمینی بهره ببرند این باعث می شود كه سم موجود در عضله ها و بافت ها از راه ادرار دفع شود.

بادام زمینی در بدنسازی | بادام زمینی برای بدنسازی

بادام زمینی در بدنسازی

مصرف بادام زمینی در بدنسازی خاصیت دیگری هم دارد که می تواند موجب قدرت جذب پروتئین در بدن شود. برای اشخاصی كه از مكمل های بدنسازی استفاده می كنند لازم است كه حتما یک ساعت قبل از مصرف مكمل های بدنسازی بادام زمینی میل كنند این باعث می شود كه مكمل به شکل كامل جذب عضله ها شود. اما در حالت معمولی جذب مكمل ها نصف می شود كه در بیشتر اوقات ممكن است كارایی زیادی نداشته باشد. پس لازم است برای رشد عضلات خود در رشته بدنسازی از بادام زمینی استفاده کنید.

بادام زمینی حاوی فولات نیز می باشد. فولات از کم خونی و ضعف جلوگیری می کند.

بادام زمینی شامل پتاسیم است. پتاسیم باعث تنظیم فشار خون و تنظیم ضربان قلب می شود و از گرفتگی عضله ها پیشگیری می کند.

همچنین فسفر موجود در بادام زمینی باعث می شود که جلوی ضعف و خستگی بدن گرفته شود .